måndag 31 januari 2011

Middag och ny läsning

Ikväll har vi varit på middag hos en kollega till Henrik och hans fru. Och deras lilla bebis. Jättetrevligt och gott och nu är man lagomt dåsigt mätt och belåten. Jag och Alvin är ju lediga imorgon också vilket bidrar till myskänslan :)
Allt som fattas är en bra bok att plöja ner sig i och det problemet har jag nu löst på ett gammalt hederligt sätt. Henke fick säga ett nr och så räknade jag i bokhyllan och valde den bok jag hamnade på. Som tur var blev det en som jag faktiskt inte har läst (däremot har jag sett filmen och grät floder) Broarna i Madison county av Robert James Waller.


Så nu ska jag krypa ner i sängen och läsa en stund innan det är sovadags. Hoppas ni andra har en lika bra kväll som jag :)


1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar