söndag 30 januari 2011

Jag har

Efter den förra listan började jag såklart att fundera. Något måste jag väl ändå ha gjort i januari! Men vad, och hur mycket vettigt har jag gjort? Jag gör en sån lista också så att jag inte blir deprimerad.

I januari har jag:
  • Byggt 7st 1000-bitars pussel.
  • Anmält Tindra på balett, som jag sedan fick avboka eftersom hon vägrade att gå.
  • Varit ut och ätit på restaurang 7 gånger.
  • Varit på bio 4 gånger.
  • Läst 1 bok.
  • Skrivit första utkastet till en halv barnbok.
  • Shoppat kläder på rea, och två finklänningar till resan.
  • Köpt lite nytt till hemmet.
  • Anmält mig till en fotokurs.
  • Ringt några viktiga samtal som jag skjutit fram hela tiden.
  • Varit med både Tindra och Zelda till läkare.
  • Klippt, klistrat och framkallat foton till barnens fotoalbum.
  • Varit på VIP-mingel på Våningen med Exitours.
  • Köpt en fin kalender.
  • Börjat planera inför resan.
  • Varit på synundersökning.
  • Lagat min klocka.
  • Åkt skoter och grillat korv.
  • Planerat inför nästa vinter som inte blir i Sverige.
  • Varit på Partylite.
  • Varit barnvakt till Juno.
  • Bloggat.
  • Köpt kosttillskott så att jag ska bli piggare och orka göra allt det som stod på den andra listan!
Ja det blev ju massor! Nu känns det lite bättre även om det kanske inte var sååå mycket vettigt där... Man borde nästan göra en sån lista varje månad för att se vad man egentligen gör av tiden (och pengarna...).




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar