onsdag 19 januari 2011

Svinalängorna


I förrgår var jag med en kompis och såg Svinalängorna på bio. Jag har varit nyfken på den länge och velat läsa boken men det har bara inte blivit av. Filmen var jättebra, men absolut ingen film man bör se på bio tycker jag. Den var alldeles för sorglig och tyst för det. Man kunde knappt röra sig inne i salongen utan att störa, och absolut inte äta något! Så om ni ska se den på bio, köp INTE popcorn eller något som prasslar. Hade man suttit hemma i soffan, vilket hade varit mer passande, hade jag nog gråtit en hel del. Runt omkring oss satt folk och grät och kommenterade allt som var hemskt. Ganska jobbigt faktiskt, så jag rekommenderar ingen att se den på bio. Men det är min åsikt, se den tycker jag att man ska göra iaf om man inte redan gjort det!

2 kommentarer:

  1. Min sambo såg den med sin pappa ( som har haft alkohol problem) så han tyckte det var väldigt jobbigt. Men han filmen var bra. Jag tror nog att jag ska vänta tills den kommer på film!

    SvaraRadera
  2. sjukt jobbig film.... :/ mådde skit när vi såg den. men MKT MKT BRA!!!!! kram vännen/helena

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar