måndag 3 januari 2011

Pussel påväg

Jag har precis lagt en order på några pussel på pusselbutiken. Jag älskar att bygga pussel men jag är lite less på alla naturpussel med himmel, hav och någon byggnad på. Jag har sett utländska sidor på nätet förut som har roligare pussel och nu har jag hittat en svensk sida också. Kul, så dessa har jag beställt:

Ett tips om man vill ha lite annorlunda motiv :) De två översta är målade av fantasykonstnären Cris Ortega som gör helt underbara bilder! Hon är från Spanien och är faktiskt bara ett år äldre än mig, född 1980 alltså :). Helt fantastisk så kolla in hennes hemsida!




3 kommentarer:

  1. Tack för din gulliga kommentar i min blogg. Pussel, nja, jag föredrar pyssel. Jag önskar att jag hade tålamod att lägga pussel men icke. Jag får hålla mig till de som barnen på jobbet bygger med 40 bitar. Boken som du läsernu skulle jag kunnatänkamig att läsa. Är den bra? Själv läser jag deckaren "Tre sekunder". Kram

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt fina pussel!
    God fortsättning på det nya året!
    (det blev ett missöde med min blogg men har en ny nu...)

    SvaraRadera
  3. Jag var inom pysselbutiken i dag och kollade. Det är så mycket fint! har verkligen lust till att pyssla en bild! Måste tänka lite mer på det bara-kanske jag får med mig min sambo. Det är ju något som är trevligt att göra tillsammans också :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar