onsdag 12 januari 2011

Nu är det väl officiellt, vi har en bulle i ugnen!

Anledningen till att jag varit så trött på kvällarna är att jag är gravid. A ska bli storebror i sommar! Det känns förstås jättekul och spännande och en aning pirrigt. Häromdagen var jag på MVC och fick lyssna på hjärtljuden. Egentligen har de slutat göra det före v.18, men jag fick lyssna en liten kortis i allafall. Så nu känns det mer verkligt än innan. Jag har ju inte mått illa, förutom av ren trötthet några kvällar och det syns inte så mycket än heller, så ibland får man ju för sig att man bara inbillat sig hela graviditetsgrejen. Men det är på riktigt :)

Nu är ju inte den här bloggen menad som ett forum för familjeliv (förutom lite ibland, det kan inte undvikas) så familj och vänner som vill se kort på tjockmagen och liknande kan leta sig tillbaka till familjen nygrens blogg, den kommer att starta upp igen.


7 kommentarer:

Lämna gärna en kommentar