måndag 24 januari 2011

It's mine!..my own!..my prrreecious...

Äntligen är den min! En alldeles egen, skinande blank Netbook!! Har suktat efter en länge så nu är jag go och glad som en kexchoklad.
Otroligt mycket lättare och smidigare att ta med sig, men ändå helt ok att skriva på. Jag har ju en dröm om att kunna sitta på café eller biblioteket och skriva och nu känns det lite mera verkligt. Om inte annat så är det bra storlek att ha i knät samtidigt som man ammar :)

Jag har också laddat hem ett program som ska hjälpa mig att strukturera upp mitt skrivande, jag har ju en drös word dokument som behöver organiseras och nu hoppas jag få lite ordning och reda. Programet heter yWriter5 och är helt gratis. Kolla in den här länken för mer info och tips på fler program.




2 kommentarer:

  1. Härligt! Jag ska ladda ner det där programet jag med!

    SvaraRadera
  2. Bra tips! Programmet finns nu på min dator. Lycka till med skrivandet!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar