lördag 8 januari 2011

Coolaste resväskan i stan!

Japp, den har jag! Vi har varit och shoppat lite idag Marcus och jag, och jag kom på idén att vi skulle köpa en ny resväska till honom inför vår stundande bröllopsresa. Vi hittade en grå manlig väska som jag tyckte var jättebra till honom. Men snäll som han är säger han: "Men Lotta, nu har du chansen, vill inte du ha den här väskan då, så kan jag ta din svarta?" Hm, jag älskar ju min svarta blanka väska som jag köpte ny i höstas och bara rest med en gång än. MEN, då fick jag syn på den här leopardväskan och min svarta föll plötsligt flera pinnhål ner. "Jo, Marcus, du kan få min svarta om jag får DEN DÄR!"


Och det fick jag :D
Nu ska jag förhoppningsvis inte behöva stå och leta så länge vid bagageutlämningen när vi ska resa!




6 kommentarer:

  1. Läcker :)
    Perfekt att ha en väska som syns när man väntar på bagaget :)

    SvaraRadera
  2. kul! du kommer älska den. ja har så klart oxå en leopard :) kram helena

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig väska! Underbart med er stundande bröllopsresa. Jag önskar er all lycka!

    SvaraRadera
  4. Jättefin och du kommer ju inte kunna missa den på rullbandet :D / Mamma

    SvaraRadera
  5. Superfräck! Good for you!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar