onsdag 26 januari 2011

I inredningstagen

Idag kände jag mig verkligen inspirerad att inreda och köpa nytt. Jag tittade på min idol Maria Montazami imorse och inspirationen bara flödade. Jag älskar verkligen hennes inredning och skulle göra vad som helst för att få det så här hemma. Den avskalade och sparsmakade nordiska stilen är verkligen INTE min grej. Jag vill ha ombonat och massor av fina saker. Tyvärr känner jag inte att det är så här hemma, men det är ett projekt som får ta tid. Jag har väldiga problem med att hitta möbler och saker i den stil jag vill ha också, det finns ju inte sånt i Sverige! Iaf inte i Sundsvall. Allt är bara vitt vitt och vitt, och sen är det de stora möbelkedjorna då. Men idag är har jag hittat iaf två saker som jag är nöjd med:

Mest nöjd är jag med den här kransen som jag nog ska köpa flera av.

Två lampskärmar som kostade skjortan, och hade jag vetat vad de kostade hade jag aldrig köpt dem. Tur för butiksinnehavaren att hon skrivit så slarvigt på prislapparna ;)

Både lampskärmarna och kransen är köpta på Butik Annelie i Sundsvall.



1 kommentar:

  1. Åh vad jag älskade den lampskärmen!! Så fin var den :) den var värd alla pengar :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar