söndag 16 januari 2011

Varde ljus

Idag har jag städat bort julen vilket resulterade i ett tomt, trist och mörkt hem. Därför blev vi tvugna att åka till Birsta och shoppa lite blommor och lampor idag. Det lät lite som om jag var nödbedd det där, men så var det såklart inte. Shoppa är ju bland det bästa jag vet!

 Zeldas fönster har fått nya blommor från BOOM. Jag köper bara konstgjorda blommor men de här ser väldigt äkta ut.

 Den här lampan från Indiska har jag trånat efter lääääänge nu men inte vetat vart jag ska ha den. Nu har den fått plats i fönstret ovanför trappan.

Tindra fick både blommor från Plantagen och ny lampa från Åhléns.

Så nu har vi lite ljusare och finare här hemma :)




3 kommentarer:

  1. Lite nytt och fint piggar upp i vintermörkret :)

    / Mamma

    SvaraRadera
  2. Jättefina lampor. Vill också ha den från Indiska. Det ser tomt ut här också nu när adventsljusstakarna och stjärnorna är borta. Det får nog bli en liten shoppingtur inom en snar framtid. Kram

    SvaraRadera
  3. jättefint gumman!!!!!!!!! saknar dig, måste komma i veckan o hälsa på er, kraam helena

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar