söndag 9 januari 2011

Vårkänslor och film

Idag när jag var ute och skottade av våra balkonger (vi har två eftersom detta tidigare var ett flerfamiljshus) så fick jag grymma vårkänslor. Det har ju varit bara kallt och snöigt hur länge som helst men i dag var det plusgrader och solen tittade fram lite och det liksom luktade lite annorlunda i luften. Nu är det ju skitlångt kvar till våren, men det var härligt att få en liten försmak i allafall! :)

Även för övrigt har helgen varit väldigt bra och förra veckan blev ju en fin mjukstart efter min julledighet (jobbade bara måndag och onsdag fram till lunch) Förutom en massa skottning så har vi faktiskt hunnit vara lite sociala med olika vänner, vilket vi ibland är dåliga på. På lördag kväll hade vi barnvakt så då blev det restaurang och bowling, jättemysigt och kul! Och gott :)

Sen har vi hunnit se en film också, Salt med Angelina Jolie. Jag var skeptisk innan, men den var faktiskt riktigt bra, med några oväntade vändningar. Lite samma stil som Bourne-filmerna med Matt Damon även om den kanske inte riktigt är i samma klass.

  

2 kommentarer:

  1. Jag älskar Angelina Jolie och tyckte att Salt var skiiiitbra! Cool film! The Tourist var lika bra, den tycker jag att ni ska se.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar