onsdag 5 januari 2011

Personlig kalender

Igår nätshoppade jag lite mer. Jag beställde en personlig almanacka. Det var så roligt att göra en så jag längtar tills nästa år när jag får göra en ny! Det tar ca 2 veckor innan det levereras men när det kommer ska jag lägga ut bild på den. Jag har gjort med foton av mig själv på fram- och baksida. Det roligaste var att välja hur den skulle utformas inuti och vad som skulle finnas med. Jag har haft gratis kalender från lärararnas riksförbund medan jag pluggat, men nu när jag är klar så får jag skaffa min egen kalender och det är ju mycket roligare!

2 kommentarer:

  1. Men va kul! Det visste jag inte ens att man kunde göra. Ska genast gå in och kolla där :)

    SvaraRadera
  2. Nätshopping är kul! Det ska bli kul att se hur den ser ut. Jag har en träningskalender som väntar på att få en scrappad framsida men än har det inte blivit gjort. Jag har iallafall fyllt på med träning i den, alltid något. Hoppas att ni får en mysig fredag. Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar