tisdag 9 november 2010

Tacka GUD för Fyndlagret!

Shopaholic? Nja, kanske! Det här är dagens bokfynd, och FYND är helt rätt ord. Det är alltså 24 böcker, de flesta ser helt olästa ut, och jag betalade 360:- för alltihop! Fyndlagret (i Sundsvall) är bäst när man vill fynda böcker :D

De här böckerna köpte jag:

Mia Skäringer - Dyngkåt och hur helig som helst
Barbara Taylor Bradford - Dynastin Ravenscar: Att vara Elizabeth
Ernest Hemingway - Klockan klämtar för dig
Brunonia Barry - Månsystrar
Leif GW Persson - Samhällsbärarna
Unni Drougge - Heroine
Mari Jungstedt - Den döende dandyn
Doris Lessing - Det femte barnet
Matarina Mazetti - Tarzans tårar
Karin Wahlberg - Tröstaren
Zizou Corder - Lejonpojken
Jojo Moyes - Silver Bay
 Helen Fielding - Olivia Joules fria fantasier
Hjalmar Bergman - Markurells i Wadköping
Kajsa Ingemarsson - Små citroner gula
Åke Edwardson - Jukebox
Åke Edwardson - Himlen är en plats på jorden
Karin Fossum - Evas öga
Karin Fossum - Svarta sekunder
Karin Fossum - Den som fruktar vargen
Karin Fossum - Mordet på Harriet Krohn
Marianne Fredriksson - Ondskans leende
Jane Johnson - Den tionde gåvan
Marian Keyes - När Lucy Sullivan skulle gifta sig

Nu ska jag laga pannkakor och gruva mig inför snökaoset som tydligen väntar imorgon...det ser jag inte fram emot!

6 kommentarer:

  1. Fyndlagret i Sundsvall ska jag verkligen lägga på minnet!

    SvaraRadera
  2. Å,vilken härlig bokhög!! Måste nog ta en sväng förbi Fyndlagret,nu slog lässuget till. =)

    SvaraRadera
  3. Du kan ta en sväng förbi hos mej Lotta .... säljer mina böcker för 20:-/st. 3 bokhyllor med osålda böcker kvar nu. :)

    SvaraRadera
  4. Heléne: Jaså!? Då kanske jag måste titta förbi då :)

    SvaraRadera
  5. Gör gärna det, eller så kan jag maila dej vilka böcker jag har :)

    SvaraRadera
  6. Det kan du göra Heléne! Min mail finns på Facbook :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar