tisdag 9 november 2010

Jackie Collins - Hollywoodfruar

Jag antar att det är sånt här som många litteraturkännare kallar för skräp, men jag älskar det! Det är så underhållande och jag har knappt kunnat lägga ifrån mig boken de senaste dagarna. Det är kärlek, spänning, glamour, otrohet, våld, pengar, Hollywood, Las Vegas, skiljsmässor, giftermål, sex, droger, Dior, filminspelningar, strippor, mord, utpressning, detektivarbete, superstjärnor, Louis Vuitton o.s.v. Jag tror att det sammanfattar boken ganska bra :) Om man gillar dessa ingredienser och inte är ute efter att finna ut meningen med livet bör man läsa boken!



3 kommentarer:

  1. Herregud hur hinner ni läsa så många böcker!?! =)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jossan: Jag läser varje kväll innan jag sover, vet att Therese gör det också. När jag inte har barnen läser jag på morgonen också och ibland någon stund mitt på dagen :) Jag har ju jobbet på hemmaplan, annars hade det ju inte gått. Kram

    SvaraRadera
  3. Jag älskar Jackie Collins.Ni borde läsa Madison Castelli serien: L.A. Connections,Lethal Seduction,Deadly Embrace och fortsättningen om familjen Santangelo,Lucky och hennes man Lenny Golden.Efter Lady Boss kommer:Vendetta:Lucky´s Revenge,Dangerous Kiss och Drop Dead Beautiful.I April i år kommer en ny Lucky Santangelo roman; Godess of Vengenace som from.April går att beställa via bokus och CDOn.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar