söndag 21 november 2010

En rätt så lyckad loppisdag

Det gick ganska bra idag på loppisen tycker jag. Det var massor med folk de första två timmarna sedan stannade det av lite.Vi blev av med ungefär hälften av det vi hade med oss och blev väl några hundralappar rikare. Det blir nog fler svängar eftersom vi har hur mycket grejor som helst som vi vill bli av med!
 Ett ganska tomt loppisbord och en rätt så uttråkad make och dotter :)

Det jag är mest nöjd med är nog faktiskt att jag kom hem tomhänt! Inga fynd vilket är otroligt för att vara mig :) Jag gick inte och tittade helt enkelt och då gick det bra. Fast...jag tog en liiiiiten runda strax innan det stängde och hittade en dam som sålde allergivänliga kakor. De var fria från gud vet allt och det viktiga för min del var ju att de var fria från gluten. Så jag köpte ju lite kakor men det räknas inte! De kommer ju jag och Zelda äta upp så de är snart borta :) Och Tindra fyndade också lite, 10 böcker för 5:-, ett riktigt MEGAFYND!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Så skönt att bli av med lite gamla grejer. Vi hade loppis på vår gata i somras och jag fick in ca 1000:-. Klart värt jobbet. Hoppas att det blir fler gatuloppisar här. Jag har massor av saker eller framför allt kläder som jag skulle behöva göra mig av med. Får nog lägga ut lite på Tradera. Kram

    SvaraRadera
  2. Kul! Brukar åxå sälja på loppis med jämna mellanrum =) Vart var denna loppis?

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar