tisdag 9 november 2010

Julen är här? Nje...

Idag har jag haft de första små julkänslorna, men de var väldigt små. Gick på affären där det plockades upp tomtar, gick förbi en hylla med glögg och pepparkakor, fick en inbjudan till en vän med glögg och pepparkakor och hörde "Julen är här" med Christer Sjögren och Elisabeth Andreasen på radion. Och vi som inte ens har snö än. Men inatt ska det ju komma med råge sägs det, hemskt tycker jag. Jag gillar INTE snö och kyla! Vi funderar på att köpa oss ett hus i Spanien eller nåt så vi kan fly efter jul. Julen vill jag inte missa, det är det mysigaste på hela året, men snöskottningen hoppar jag gärna över...

Vackert på bild är det iaf :)

2 kommentarer:

  1. Jag gillar att skotta snö, men det kanske är för att vi inte har så fasligt mycket yta att skotta. Men jag längtar efter snö nu, det är ju så¨himla mörkt ute...

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Här har det kommit massssor av snö...jag dricker glögg och spelar julmusik....ljuvligt!! Ha en bra onsdag//Hanna

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar