lördag 13 november 2010

Lördagssvammel

Idag mår barnen bättre som tur är, men det har varit en väldigt lugn dag för deras del. Själv har jag städat hela nedervåningen. Det kanske inte låter så jobbigt men det var det, och än finns det att göra! Nu värker ryggen och jag är helt slut så det blir en lugn kväll vid datorn och TV:n :). Om barnen somnar i tid kanske det blir en film också, vem vet?! Vi är med i Lovefilm och den film vi har hemma nu och inte har sett är "Det enda rationella", en svensk film med Rolf Lassgård och Pernilla August. Jag är inte så sugen på den men man vill ju inte skicka tillbaka den osedd. Helst skulle jag bara vilja ligga och läsa. Jag har bara 1 ½ kapitel kvar av "Freja" nu och jag älskar den verkligen! Jag visste att jag skulle göra det och ändå har jag inte kommit igång med "Sagan om Valhalla"-serien förrän nu. Det är verkligen min typ av böcker. Nu ska jag plocka upp barnen ur badet och göra familjen sällskap i soffan. Trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Har också gått och tittat på Valhalla-serien, men aldrig slått slag i saken att börja läsa den. Du får säga till om den är något du rekommenderar.

    SvaraRadera
  2. Här har ni kokat ihop både gott och blandat - fin och underhållande blogg!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar