måndag 29 november 2010

Julpynt

Idag har jag, bättre sent än aldrig, fått upp julpyntet! Det blir ett helt nytt hem, ett mysigare hem! Jag älskar verkligen julen och har mått lite dåligt över att jag inte hann pynt innan helgen. Jag hade gärna tjuvstartat lite också för att få ha det uppe lite längre. Men det har jag tagit igen nu och vi har till och med klätt julgranen idag! Vi brukar ha två granar, en riktig gran som vi tar in dagarna innan julafton, och en plastgran som man kan ha lite längre :) Ska ta lite bilder imorgon så ni får se hur det blev. Jag ska jobba i två dagar på en förskola i veckan så håll tummarna att jag klarar mig från magsjukan som går! Trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Åh vad kul med julpynt!! det finns inte något bättre! :) kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar