torsdag 11 november 2010

Mystorsdag

Idag har vi en riktig mystorsdag! Marcus har åkt till Stockholm på ett möte idag så jag och tjejerna är ensamma ikväll. Mysigt att rå om tjejerna själv för en gångs skull! Tindra har vaccinerat sig idag och hon är nog världens mest spruträdda tjej skulle jag tro. Hon var helt hysterisk, så skolan fick ringa efter mig och jag åkte dit i ilfart. Det blev inte så mycket bättre av att jag kom, men vi lyckades tillslut ta sprutan utan hennes samtycke. Jobbigt men vad ska man göra? Det var ju en livsviktig vaccination. Hon var iaf duktig, så jag och Zelda hämtade henne på skolan när hon slutade och gick på kondis och fikade. Det är bland det bästa mina barn vet :) Så ikväll blir det mys med Robinson på TV och innan dess en massa dataspelande! Marcus är inte så förtjust i det så vi passar på nu när han inte vet något ;).



6 kommentarer:

  1. Stackars Tindra, krama henne från Farmor. Hon fick följa med mig på jobbet en stund då dom var hos oss och när jag gav en tant insulin så vände hon bort huvudet och stirrade in i väggen...så spruträdd är nog bara förnamnet. Kramisar till er alla

    SvaraRadera
  2. Duktig hon var då! Inte kul att vara så rädd när man måste ta den lixom. Ha en mysig kväll! Själv åkte vi till Hassel för torsdagsmys...

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Det är bara att kopiera och klistra in enkäten. Den är ursprungligen från england/USA, någonstans. En bokbloggare som heter Bokbabbel la upp den på sin blogg och sedan dess har den cirkulerat runt. Visst är det lite roliga frågor! =)

    Går det för övrigt bra om jag länkar eran blogg från min. Tror många som läser min skulle uppskatta att halka in på er blogg.

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Stackars lilla tjej. Man önskar att man kunde göra det i deras ställe. Mysigt att fika på kondis iallafall. Jag har haft en härlig dag i snön med alla goa ungar på jobbet. Nu väntar lite pyssel och eventuellt ett träningspass.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Skönt att ha det gjort då! Det går säkert bättre nästa gång hon blir tvungen att ta en spruta. Kram från mormor.

    SvaraRadera
  6. ... Fast det vet han snart; ska precis till å skvallra! / Petter

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar