måndag 15 november 2010

Mer bokfynd!

Mitt förra inlägg om bokfynd resulterade i 18 till billiga böcker! En läsare och föredetta granne såg inlägget och skrev att hon skulle sälja sin boksamling. Jag fick en lista, och jag fick verkligen svårt att begränsa mig! Men böckerna finns kvar ett tag till innan de åker ut på Blocket, så man vet aldrig, jag kanske fyndar mer!

Dessa blev det idag:

Kerstin Ekman - Kvinnorna och staden: Häxringen/Springkällan
Kersin Ekman - Kvinnorna och staden: Änglahuset/En stad av ljus
Alex Haley - Rötter
Jackie Collins - Lucky
Jackie Collins - Hollywoodmän
Jackie Collins - American Star
Jackie Cllins - Lady Boss
Barbara Bickmore - Bortom gryningen
Barbara Bickmore - Söderns hetta
Barbara Bickmore - För kärleks skull
Barbara Bickmore - En kärleks saga
Sue Harrison - Min bror Vinden
Sue Harrison - Min syster Månen
Sue Harrison - Moder Jord, Fader Himmel
Colleen McCullough - Törnfåglarna
Dave Pelzer – Livets möjligheter
 Leslie Pearse - Daisy 1&2



5 kommentarer:

  1. OJ vad kul! :)
    Jag tycker om din blogg så mycket så du fick en award av mig :) ( kolla min blogg)

    SvaraRadera
  2. Åååhh vad roligt med bokfynd! Visst är det en alldeles fantastiskt känsla att fylla på med nya böcker i bokhyllan. =)
    Hoppas du också kan få till någon bokcirkel. Själv har jag försökt ett bra tag och nu äntligen har det blivit av. Ge inte upp, det är varje bibliofils rätt att ha en bokcirkel!! =)

    SvaraRadera
  3. Kul att du kikade in på bloggen! Awarden var verkligen ett härligt påhitt. Blev jätteglad när jag såg att jag fått en :)

    SvaraRadera
  4. Oj, ni verkar verkligen läsa en hel del. Jag önskar att jag hann läsa mer är jag gör, men det får stryka på foten eftersom jag vill hinna skriva också...

    SvaraRadera
  5. Shit jag blir alldeles stressad när jag ser hur många böcker ni avverkar.. Jag gillar ändå att läsa. men blir rätt sällan. så ni hinner säkert en 20 böcker var under den tiden ;)

    KRAM från Göteborg :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar