fredag 12 november 2010

Hängig inledning av helgen

Idag har det varit sjukstuga här hemma. Zelda har feber och är riktigt hängig. De enda gånger hon varit uppe är när alvedonen verkat :( Tindra har inte heller varit helt pigg, så att spela TheSims är i stort sett det enda vi ägnat oss åt idag! Marcus är hemma igen, med en p-bot och en krockad bil...inte hans fel dock!

Nu har vi sett Idol och rocktjej som jag är hade jag höga förväntningar på det här rocktemat som var ikväll. Tyvärr blev det ju inte så bra :/ Är rätt besviken, men mina favoriter leverade iaf som vanligt :)

Längtar efter att få krypa ner i sängen med min underbara bok "Freja" nu! Men först ska vi glutta lite på Skavlan och se resultatet av Idol.

Godkväll alla kära läsare och trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Tack detsamma! Och krypa på er. Hade tänkt att jag och Juno kanske skulle hälsa på er idag, men om ni är sjuka hoppar vi nog det. Blir badhuset med mormor istället! =)

    SvaraRadera
  2. Jag blev också lite besviken på Idol i går! Menmen, Linnea gick inte ut, så jag är nöjd :) Nu är jag klar med Vickis Vintage butik. Vilken underbar bok! Hoppas barnen känner sig bättre i dag :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar