måndag 8 november 2010

Påväg mot ett aktivt liv igen...?

Jag har haft några riktiga slödagar hemma sedan vi kom hem från resan och det dåliga samvetet är i topp. Jag hade lovat mig själv att jag skulle ta tag i saker idag men än har det inte blivit så mycket gjort. Men två bra saker har jag gjort, varit på biblioteket och lämnat igen en hög med böcker som var försenade och varit till Exitours, resebyrån. Marcus fick en infektion i ett finger under kryssningen och blev tvungen att besöka läkare. 471 dollar gick det kalaset på, och idag på resebyrån fick jag veta att vi endast hade tagit avbeställningsskydd, ingen försäkring. Men som tur är så täcker vår hemförsäkring så det är ingen fara på taket. Men till nästa resa kommer vi att vara noga med försäkring!
Nu ska jag ta tag i huset och städa lite, det behövs vill jag lova...ikväll ska jag troligtvis hem till Tessan för ett litet bloggmöte :)



1 kommentar:

  1. Det är skönt med riktiga slödagar :) Nu har jag lagt ner Elsas mode och tagit fram Vickis vintagebutik. Kände för att läsa lite mer feel good :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar