torsdag 31 mars 2011

Boktips från andra bokbloggare

Det är så himla bra med bokbloggar! :)
Jag håller just nu på med en fantasybok som inte är särskilt inspirerande och jag har funderat på vad jag ska kasta mig över när jag tagit mig igenom den. Jag behöver något annat, nåt som tillför lite energi. Nu tror jag att jag hittat det. Boklusen recenserar på sin blogg boken En liten hattaffär på hörnet av Marita Conlon-McKenna och den blev jag verkligen sugen på att läsa.


Nu tillåter ju inte min ekonomi några bokinköp denna månad (som inte ens har börjat, tänk vad en helg i Sthlm med spenderbrallorna på kan ställa till med) så jag tänkte faktiskt se om den går att hitta på biblioteket.
Förr var jag stammis på biblioteket och köpte rätt sällan böcker, men alla förseningsavgifter fick mig att inse hur svårt jag hade att skiljas från böckerna, så det blev till att tänka om. Säkerligen sparar jag pengar i längden på att köpa böckerna istället och så får jag ha dem i bokhyllan precis som jag vill :)

2 kommentarer:

Lämna gärna en kommentar