tisdag 8 mars 2011

Bloggtorka och lite nostalgi

Oj vad dålig jag har blivit på att blogga på sistone. Kvällarna bara försvinner, ganska ofta somnar jag samtidigt som Alvin måste jag erkänna. Magen har blivit ganska bastant och orken tryter. Jag läser i allafall på 100åringen mellan varven och jag gillar den verkligen.

Häromdagen hittade jag en ganska sönderläst bok i en av mina lådor i källaren. Det visade sig vara Loranga, Mazarin och Dartanjang av Barbro Lindgren. Jag började bläddra lite i den och rätt som det var så satt jag där nere i källaren och gapskrattade. Den är ju så sjukt kul!
Jag minns att jag alltid läste den när jag var hemma sjuk från skolan. Nu ska det bli så roligt att läsa den för Alvin om några år.


Har ni nån sån gammal favoritbok från ni var yngre som ni fortfarande kan tycka är kul att bläddra i ? 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar