onsdag 23 mars 2011

Fotvård och shopping för 30-åringarna

Imorgon ska jag ha en heldag med min vän Helena. Vi ska ha en egodag och fira att vi blir 30, om det nu är något man ska fira. Helena fyller imorgon och jag den 11 april så jag har någon vecka till på mig att ha ångest. Vi ska i alla fall börja med att gå på fotvård. Vi har pratat om det länge, man har ju inga bebisfötter längre efter att ha vandrat på jorden i 30 år... Sedan blir det en lunch och lite shopping och bara mysa. Det ska bli härligt, men jag känner mig lite stressad över hur jag ska hinna på morgonen. Jag är inte van att måsta vara sminkad och klar vid halv nio. Lite bortskämd på den fronten :)

Imorgon kommer ett inlägg om Bokens Afton som jag var på ikväll! Nu måste jag sova så jag orkar upp imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar