onsdag 16 mars 2011

Ingrid Olsson & Anna Jansson

Kvällen igår blev väldigt lyckad och Tindra tyckte att det var roligt! Hon var så duktig så. Jag var övertygad om att hon skulle bli less när det var 1½ timmes prat, men hon hävdar att hon tyckte att det var roligt. Förmodligen för att både Ingrid och Anna var roliga och intressanta att lyssna på. De berättade om sina böcker, sin barndom och hur det kom sig att de började skriva. Väldigt inspirerande att lyssna på.
Tindra med Ingrid Olsson. Tindra köpte boken "Långt ifrån kär" som är fortsättningen på "Långt ifrån cool" som Tindra och jag har läst. Hon fick den såklart signerad med en fin hälsning :)

Tindra med Anna Jansson som signerat boken "Bankrånet" som vi köpte. Jag köpte också en bok om Maria Wern, men jag minns inte vad den hette just nu. Bra verkar den iaf! Flera av hennes böcker har filmatiserats med Eva Röse i huvudrollen som Maria.

Tindra köpte några rea-böcker också. Bland annat Moby Dick av Maj Bylock och en bok med spökhistorier.
Nästa vecka är det Alex Schulman.

1 kommentar:

  1. Vad roligt att ni båda gillade det! =)
    Jag är så sugen på att gå och lyssna på Alex Schulman men det verkar tyvärr inte som att jag kan komma iväg... Men jag ska se om jag kan lösa det! =)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar