onsdag 30 mars 2011

Favoritbok?

Igår var Sundsvalls tidning här och gjorde ett reportage om mig eftersom jag ska fylla 30. Det blev såklart en del frågor om böcker, och tänk att det ska vara så svårt att få fram några vettiga svar! De frågade vad jag gillade för sorts böcker. Jag gillar ju alla böcker! Det finns nog inte en enda genre som jag inte läser och inte gillar. Jag gillar variationen, att läsa olika sorters böcker beroende på vad jag är sugen på. Den senaste tiden har det blivit mycket biografier, men nu har jag övergått till deckare. När frågan om vilken som är min favoritbok kom, blev det såklart totalt stopp i hjärnan. Hur ska man kunna välja ut EN favorit?! Det gick inte så jag sa den senaste boken jag läst, Live to win. Den är ju såklart egentligen inte favorit, men det är den som jag har färskast i minnet och den jag kom på i stunden :)

1 kommentar:

  1. Kul att bli intervjud av tidningen och grattis i förskott!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar