fredag 4 mars 2011

En lista från mig också :)

Lottas inlägg här under var så inspirerande att jag måste göra en egen liten lista. Har dock inte riktigt lika mycket inbokat som svägerskan, framförallt har jag inte lika lång framförhållning :)

13/3 Ska jag på Spa dag på Södra berget med mamsen

20/3 hoppas vi på inbjudan till Zeldas kalas :)

23/3 Bokens afton med Alex Schulman. Jag har försökt få med mig min käre make, men det är kört..

25-27/3 Stockholmshelg med Sarah och Lotta

Sen är det ju lite lediga dagar kring påsken då jag skulle vilja hitta på något kul, men det finns inga färdiga planer än så vi får väl se vad det blir.

Vi har även en del små renoveringsprojekt som vi tänkt sätta igång med.


1 kommentar:

  1. Vad underbart för er att ha så mycket roligt att se fram emot!
    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar