söndag 13 mars 2011

Helgmys

Idag har jag och mamma varit på Spa på södra berget, så nu är jag nog så ren jag någonsin kan bli :) Vi hade varsitt presentkort på Dagspa, vilket innebär att man får vara där mellan 10-14 och det ingår lunch. Härligt var det!
Igår kväll gav jag upp min bojkott och vi tittade på Melodifestivalsfinalen. Jag blev inte särskilt förtjust i någon av låtarna måste jag säga, men det kanske var rätt låt som vann..

Annars var lördagen kanon, med våffellunch ute i solen och en riktigt god lördagsmiddag på kvällen. Det blev sötpotatis och vanlig potatis i ugn och kycklingfile m körsbärstomater, champinjoner och sparris. Och en sås som jag blev väldigt nöjd med. Inte så nyttig för jag hade vispgrädde i, men grymt god. Kryddade med vitlök, paprika, hönsbuljong och lite gurkmeja.

Lunch i solen

Lördagsmiddag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar