fredag 18 mars 2011

Bakning och Bota-FA

Hej alla glada :) Här pågår bakning för fullt inför en stundande 4-års dag. På måndag fyller lillZelda 4 år och det ska firas med kalas på söndag. Problemet är att jag och Marcus ska till Stockholm imorgon över dagen så jag har lite panik med bakningen. Glutenallergiker som vi är så är det inte bara att gå och köpa heller. Men men, jag får väl skylla mig själv som sparar allt till sista stund. Förhoppningsvis hinner jag lite mer på söndag förmiddag, tårtan till exempel.
Vi ska i alla fall till Stockholm över dagen för att gå på ett styrelsemöte med föreningen Bota-FA. FA är en förkortning för den diagnos som Marcus har. Jag ser fram emot en liten tur till storstan för ovanlighetens skull, och tågresa blir det också :) Ha en trevlig helg, det ska jag ha!

1 kommentar:

  1. Grattisar till födelsedagsbarnet, och ha en trevlig resa till Stockholm!
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar