söndag 20 februari 2011

Sjukstuga

Ja här händer det inte mycket just nu. Hela familjen har åkt på en dunderförkylning och fått penicillinkur. Barnen går på alvedon men båda sover just nu för andra gången idag. T har haft feber sedan i torsdags och Z till och från sedan i tisdags, och som det ser ut nu då så bli dom hemma några dagar till veckan också. Marcus är jättedålig och min förkylning har bara börjat, men jag känner i hela kroppen att det kommer att bli värre... Jag som har så mycket roligt planerat i veckan! Bokrean inte minst! Men allt går bara man vill, så jag ska nog pallra mig dit också :) Imorn är det ju fotokurs och på onsdag ska jag gå och fika med en vän som jag inte träffat på länge.
Hoppas ni mår bättre än oss!

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni inte lämnade några baciller i Hassel. Tråkigt med sjukstuga. Krya på er!!!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar