måndag 21 februari 2011

Gnäll

Jaha, egentligen har jag inget att skriva idag, men känner mig lite tvingad att skriva några rader iaf. Det har varit en hemsk dag idag. Det är så fruktansvärt jobbigt att vara sjuk och samtidigt ta hand om tre andra som också är sjuka. Idag hade jag fotokurs och just den här lektionen hade jag sett mycket fram emot. Tyvärr så kunde jag såklart inte gå, hade ingen ork alls. Typiskt när vi skulle få lära oss att sätta upp en studio och göra porträttfotografering. Hoppas att syster har bra minne så att hon kan återge allt för mig sen!
Imorn måste jag iaf utanför dörren, hur sjuk jag än är. Måste handla mat, det finns ingenting hemma och det gör det ännu värre att vara sjuk. Sen har vi ju en av årets höjdpunkter imorgon också! Jag och Therese ska på förkväll på Bokrean! Det betyder att man får förtur att plocka iordning sin bokkasse innan rean drar igång på riktigt. Sen får man komma tillbaka och betala och hämta böckerna på onsdag. Hoppas, hoppas, hoppas att vi mår bättre imorgon!!!



3 kommentarer:

  1. Vad duktig som är! Krya på dig och hoppas allt känns bättre i morgon! kram

    ps: det är lov att gnälla när man är sjuk :)

    ds.

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas ni mår bättre riktigt snart! Krya på er! Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, era stackare! Hoppas att du orkar iväg på förkvällen. Bokrean är en av årets höjdpunkter.
    Krya på er!
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar