onsdag 9 februari 2011

Roligt tidsfördriv

När jag absolut inte har något att göra finns det en rolig sak som jag brukar ägna mig åt på nätet, nämligen Vetgirig. Det krävs väl att man är road av frågesport och det är verkligen jag! Det finns frågesporter om det mesta där, men saknar man något kan man tillverka sin egen frågesport och få den publicerad. Jag har gjort två egna och det är så roligt, men lite tidskrävande. Den senaste gjorde jag om bokserien "Sagan om Valhalla" som jag nyss läst. De flesta frågesporter i kategorin litteratur tycker jag handlar om Sagan om ringen, Harry Potter, klassiker eller Sagan om Isfolket, så det finns mycket att göra där!

1 kommentar:

  1. Tack för tipset! Jag har kikat in där och fastnade framför några frågesporter!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar