onsdag 23 februari 2011

Reaskörden



Förkvällen igår resulterade i 45 nya böcker till hyllan. De på bilden var de jag köpte till mig själv, sedan var det en till Zelda och elva till Tindra och en hög med reseguider. Tjejen i kassan frågade om jag handlade till en skolklass idag när jag hämtade ut böckerna. Jag blir en liten shopoholic när det gäller böcker. Tur att jag har en man som tycker att det är roligt :) Nu har jag så mycket nytt och roligt att läsa så jag förstår inte hur jag ska hinna! Idag har jag läst massor i Strindbergs stjärna, eftersom jag är sämre igen. Ska försöka läsa ut den de närmsta dagarna.

Godnatt allihop!



9 kommentarer:

  1. du är hjärtligt välkommen att fynda mer i min bokhylla om du har vägarna förbi;)

    SvaraRadera
  2. Haha, så du har inte sålt böckerna än? Ja, man vet aldrig, men nu får jag nog hålla mig från att köpa böcker ett tag. Jag har ju ingenstans att ha dom :)

    SvaraRadera
  3. Du kan ju börja med att SKIPPA "Welcome to the jungle", den var faan inte bra.

    /Petter

    SvaraRadera
  4. Härligt många böcker! Jag har några beställda från Adlibris men eftersom vi är sjuka har jag inte varit och kollat på affärerna här än. Borta med vinden är en klassiker som jag också vill läsa. Jag hoppas kunna fynda en och annan deckare på rean. Jag har några böcker kvar att läsa här hemma t ex Den farliga leken av Mari Jungstedt.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Underbart med böcker!!!! Problemet för oss är bara var vi ska göra av alla... väntar på att tonåringen ska flytta hemifrån så vi kan göra bibliotek av hennes rum ;) Skämt å sido... just nu pular man in här och där, där det får plats...

    Hittade 2 på rean nyss, när jag "bara" skulle in och köpa mjölk på Ica ;) Blir fler riktiga bokrea-svängar senare =)

    SvaraRadera
  6. Petter: Det var ju tråkigt, men jag ska nog läsa den ändå så kan jag avgöra själv sen :)

    Frida: Jag smet hemifrån trots sjukdom, man blir ju så rastlös efter några dagar hemma! Hoppas du hittar något kul.

    Nina: Har precis samma problem här! Det är överfullt så de nya ligger på golvet än så länge. Men jag har ju en dröm om platsbyggda hyllor så att vi kan utnyttja takhöjden fullt ut. Får se när den drömmen blir uppfylld :)

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig bokhög! Det riktigt kliar i fingrarna på mig när jag ser den! Kul och grattis till dina nya fynd!

    SvaraRadera
  8. Det är underbart med böcker. Jag ska hämta ett paket på posten i morgon och sedan tänkte jag ta en sväng ner på stan och se vad de erbjuder där :)

    SvaraRadera
  9. Bea: Tack! Hoppas du hittar några fynd du med :)

    Sandra: Roligt med paket! Hoppas du gör några roliga fynd på stan :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar