söndag 13 februari 2011

Änglagård


Igår gick vi på bio och såg Änglagård 3. Jag kände för en lättsam film som man blir lite glad av, och då kändes Änglagård som den rätta filmen. Jag hade rätt. Den var lättsam och väldigt väldigt mysig tycker jag. Vi gick ut ur salongen med ett leende på läpparna :)

Efter 16 år återvänder Fanny och Zack med sin dotter Alice till Änglagård för att reda upp några saker, och för att Alice ska få veta vart hon har sina rötter. Den lilla byn och dess invånare är sig likt, och som vanligt blir det stor uppståndelse när Fanny kommer. Hon vill veta vem som är hennes riktiga pappa, är det Ivar eller Axel? Fannys närvaro väcker heta känslor hos de flesta i byn, både kvinnor och män...


2 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt att få gå på bio. Det är många år sedan jag gjorde det. Jag skulle gärna se Änglagård men får nog vänta tills den kommer på dvd. Jag är glad att jag kom iväg till Karlstad på lite shopping. En ny tunika och ett par jeans utökades garderoben med. Kul att få handla till sig själv för en gångs skull. Ha en mysig söndagskväll! Kram

    SvaraRadera
  2. Tyckte också den var bra :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar