torsdag 3 februari 2011

Bokens afton

Idag ser jag verkligen fram emot kvällen. Jag och Therese ska på Bokia här i Sundsvall på Bokens afton. Det är en temakväll på temat deckare och med författarbesök av Jan Wallentin och Leif Woxlin. Jag har inte läst "Strindbergs stjärna" men ikväll tänker jag slå till och köpa ett signerat exemplar :) Jag är väldigt nyfiken på den, även om jag såg att DN sågade den totalt...Tur att man inte lyssnar så mycket på litteraturkritiker och för det mesta inte tycker likadant som dem!

3 kommentarer:

  1. Tjoho, det ska bli jätteroligt! Strindbergs stjärna ligger ju på min "ska läsa" lista, så det blir en fin bonus med signerat exemplar.

    SvaraRadera
  2. Åh, vad roligt med bokkväll! Hoppas att ni får det trevligt! Ser fram emot att läsa om hur det var.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar