fredag 11 februari 2011

En fredag i soffan

Jaha, då sitter vi här i soffan med godis och myser. Inte helt fel en fredagkväll, men det var inte riktigt vad vi tänkt oss. Vi är barnfria i helgen och hade därför tänkt gå ut och äta ikväll och sedan gå på bio. Tyvärr tålde inte Marcus hiss som vi har ute på trappen snöovädret som var igår, så han kan inte komma ut. Reparatören har varit här idag men kunde inte laga den. Han kommer och kollar igen i morgon så vi hoppas att han kan fixa det då, så att vi kommer ut imorgon istället! Men jag kommer ju ut iaf så jag fick åka på Cherry Wok och köpa hem mat och, så nu blir det nog en film hemma i soffan istället :) Inte helt fel att slippa gå ut i den här kylan heller!

Igår hade jag ett trevligt ljusparty här med Partylite. Det var mysigt och jag fick mycket fina saker! Jag fick leveransen från det förra partyt jag var på också, så jag ska ta bilder på mina nya fina ljusstakar med pelarljus till och visa er. Nu längtar jag efter de nya sakerna jag fick så jag kan visa er det också :)

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar