onsdag 19 oktober 2011

Vad är det som händer..

Jag tänkte att jag skulle berätta lite om vad som gör att jag bloggar så pass sällan numera (förutom bebisbubblan). Det är så att jag och Henrik ska sälja vårt hus. Vi har köpt en tomt och ska bygga nytt. Det känns jätteroligt och spännande och lite pirrigt. Så många kvällar numera går åt till planering och fantisering såväl som mer konkreta grejer. Tex att slutföra alla igångsatta projekt här i huset inför försäljning. Och rensa rensa rensa. Det är helt otroligt vad mycket grejer vi har lyckats samla på oss under de här 4åren. Tanken är att lägga ut huset till försäljning direkt efter jul och förhoppningsvis kunna ha visningar medan vi är i Thailand. Så vi har ju en rejäl tidspress på oss. Men det är kul också!

Igår lånade jag i allafall hem en ljudbok från biblioteket (tack Lotta, både för barnvakten och lånet av lånekort) så nu kan jag kombinera nytta med nöje och lyssna på bok medan jag målar dörrkarmar. Det blev Edward Finnigans upprättelse av Roslund & Hellström. Det är den enda i deras kriminalserie som jag inte läst, så jag ser verkligen fram emot det.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar