tisdag 18 oktober 2011

Supertanten Elin Ek på Bokia

Förra veckan tog jag med mig Tindra och gick och lyssnade på Elin Ek som berättade om sin bok Supertanten. Jag introducerade Tindra för Grynet på Youtube och hon gillade henne skarpt och blev glad över att få följa med.
Som alltid köpte jag en signerad bok och boken är verkligen helmysig! Den är full av roliga fakta om tanter, ett tantquiz, härliga recept, handarbetsmönster, små anekdoter, faktarutor, serien Supertanten och massor av fina bilder. Det är en perfekt presentbok att ge bort i julklapp :)
Elin som är härifrån Sundsvall var underhållande att lyssna till, och lockade till en hel del skratt och leenden när hon läste stycken ur sin bok

1 kommentar:

  1. Jag har precis lånat den på biblan idag. Ska bli spännande att läsa!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar