torsdag 6 oktober 2011

Helt fast i två böcker samtidigt!

Det har aldrig hänt mig förut men nu händer det. Vanligtvis måste jag vara helt koncentrerad på en bok i taget, och sträckläser jag den så kanske jag har en annan liggande påbörjad som får vänta. Men tack vare ljudböckerna så kan jag vara helt inne i två samtidigt. Jag läser min vanliga pappersbok som just nu är "Sarahs nyckel" innan jag lägger mig, och ibland en stund under dagen också. Ljudböckerna lyssnar jag på när jag är i pysselrummet på dagarna och målar. Just nu målar jag på en ny tavla samtidigt som jag lägger en pärlplatta och lyssnar på världens bästa bok! Jag har aldrig läst något av Mario Vargas Llosa förut och nu tycker jag att han är kanske världens bästa författare! Boken jag lyssnar på, "Den stygga flickans rackartyg", är en av de absolut bästa och mest fängslande jag läst. Helt underbar :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar