fredag 28 oktober 2011

Tips för den som ska till Paris

Hittade av en slump ett blogginlägg om en gammal bokhandel i Paris som heter Shakespeare & Co. Precis en sån bokhandel som jag skulle vilja spendera en eftermiddag i (eller flera). Otroligt mysig. Jag har inte någon resa till Paris inbokad, men om jag någon gång åker dit ska jag definitivt besöka denna bokhandel!

Tjejen som skivit blogginlägget heter Anna Malmberg och är en jätteduktig fotograf. Lite lustigt att jag råkade hitta hennes blogg, för det var nämligen hon som fotade Lotta och Marcus bröllop :)

Gå in här och kolla!

                           



1 kommentar:

  1. Kanske sent att kommentera nu, då blogginlägget publicerades i höstas, men jag snubblade på bilden från bokhandeln nu. Just den bokhandeln finns med i filmen "Bara en dag" (med Ethan Hawk och Julie Deply).
    Ser otroligt mysig ut på bilderna!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar