tisdag 11 oktober 2011

Deckarafton på Bokia

I torsdags var jag och Marcus på Deckarafton på Bokia. Det var Arne Dahl, Jonas Moström och Marie Hermansson som var på besök. Jag har dåligt nog inte läst något av någon av dem än, men jag tror att Moström inte ligger så långt bort. Egentligen är jag mest sugen på Hermansson, men jag tror att den får vänta till nästa läsår. Jag är ju på sluttampen av min läslista nu och måste tänka lite på vad jag läser.


Vi köpte Moströms två första böcker som var de enda i sviten som vi inte redan hade, Arne Dahls senaste bok som är början på en ny serie, och Marie Hermanssons senaste, Himmelsdalen.

1 kommentar:

  1. Åh vad kul! Jag har gillat att läsa Moströms böcker. Kul att de utspelar sig i Sundvallstrakten också där jag bodde en kort period för många år sedan.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar