söndag 24 oktober 2010

Varför gråter inte Emma?



Jag är uppe ovanligt tidigt idag för att vara jag på en ledig dag. Tog en varm kopp te för min onda hals, gjorde några mackor och myste ner mig i soffan med en filt. På TV är det Nyhetsmorgon och en av gästerna var nyss Emma Jangestig, Arbogamamman. Hon har släppt en bok om det tragiska hon upplevt, hennes två små barn blev mördade i hemmet. Det går inte att föreställa sig något så hemskt...Jag ska köpa boken och göra ett försök att läsa den. Det kan bli väldigt jobbigt och svårt men jag känner ändå att jag skulle vilja läsa den.


3 kommentarer:

  1. Hej!
    Kul att du ville lägga till min blogg i blogglistan. Jag blev jätteglad när jag läste det. Fixar in er bland minafavoriter också. Jag har också funderat på att läsa den här boken men det få bli senare. Håller fortfarande på i "Edward Finnigans upprättelse". Fast boken är jättebra somnar jag efter några sidor...Då tar det tid att komma igenom böcker. Idag ska jag försöka scrappa lite. Ser med spänning fram emot att se vad du har pysslat. Har du fått några Sweet pea stämplar? Kram

    SvaraRadera
  2. För att jag inte är ledsen? ;)

    SvaraRadera
  3. jag vill oxå köpa den...... /helena

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar