fredag 22 oktober 2010

Dagen hittills

Idag har jag fått ganska mycket gjort hittills. Jag började med att åka till Guldsmeden och hämta Marcus armlänk som varit på lagning.
Fortsatte till resebyrån och pratade med Sofie om vår resa som vi åker på till veckan.
Gick vidare till en advokatfirma för att få en stämpel på några papper som vi måste ha med på resan. Jag måste ha en hel lunta med papper med för att få ta med barnen ombord på fartyget! Bara för att jag gift mig och heter Nygren före Widell i passet...
Efter att ha sprungit runt i stenstan åkte jag ut till Erikshjälpen och lämnade in en massa kläder, skor, väskor, gardiner och annat som vi rensat ut i mamma och pappas källare igår.
Forsatte ut till Birsta och köpte vantar och mössa och strumpor till Tindra, trosor till Zelda och lite pyssel till mig. Vad hoppas jag kunna blogga i helgen när jag pysslat ihop det.


 Som vanligt på fredagar är det pianolektion för Tindra så när jag hämtat henne på skolan 13:00 bar det iväg till Kulturskolan.  

Nu ska jag fundera ut något ställe där jag och Marcus ska gå och äta ikväll. Är redan så hungrig att jag skulle kunna äta nästan vad som helst...Men först lite pyssel!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar