måndag 18 oktober 2010

Mer fotografering

Här kommer några fler bilder från lördagen på stadshuset. Jag har just fått veta att ett liknande företag blivit slängt i soptunnan hos Sverker i Plus, så man kanske inte ska orda så mycket mer om detta haha, men jag tyckte det var en kul grej i allafall :)
Jag har fått sno ett par bilder från Lottas syster Emma. Hon smygfotade med sin iphone som var lite mer diskret än det stora schabrak jag hade med mig. Bjuder även på före och efter bilder på andra Emma.
Fina Maria var också med men henne har jag inga "efter" bilder på.


 Emma F i sminkstolen

 Naturligt snygg innan

Onaturligt snygg efter ;)



Måste lägga in en jättefin bild på Emma N och sötaste Juno också. Den är tagen utanför stadshuset när vi var klara, så det är ju en slags "efter" bild också. (Vill du inte ha den här så får du säga till Emma)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar