fredag 15 april 2011

Thailand 2012

Ja då var nästa resa bokad! I alla fall en del av den. Flygbiljetter är bokade men boendet återstår. Tacka gudarna för Exitours resebyrå i Sundsvall som är världens bästa! Dom slår allt motstånd inklusive internet. Kanske inte i priser men servicen och bemötandet väger upp det som skiljer.

Ja men tillbaka till resan då. Vi kommer att tillbringa 3 månader i Phuket nästa vinter. 2 jan-31 mars ska vi tillbringa långt ifrån snö, kyla och slask. Barnen kommer att gå i svensk skola och förskola när vi är där och det är bokat, betalt och klart. Barnens pappa följer också med och förhoppningsvis min syster med familj och svägerskan Tessan med familj.
De sista dagarna kommer vi att tillbringa i Bangkok och uppleva atmosfären där. Så nära och kära, nu är det dags att boka en resa till Thailand nästa vinter!
 

5 kommentarer:

  1. Åh vad härligt! Gilla, gilla!!

    SvaraRadera
  2. Underbart Lotta! Jag måste erkänna att jag blir såååå avundsjuk. Härligt för er alla!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Men fyyyyyfan vad jag blir avundsjuk!! usch hahah! Grattis i efterskott!! gamling ;P Jag är Bara 29 år.

    Kramar /Lisa

    SvaraRadera
  4. Boklusen & Annika: Ja det ska bli underbart att slippa snö och kyla ett tag :) En otrolig upplevelse för både oss och barnen som kommer att lära sig massor!
    Lisa: Tack! Du har inte så länge kvar i ungdomen du heller ;) Jag har varit in på jobbet ditt flera gånger men du är alltid ledig när jag kommer :) Kram

    SvaraRadera
  5. Låter hur underbart som helst!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar