tisdag 19 april 2011

Tårfyllt farväl

Det har varit en jobbig morgon med många tårar från framför allt min sida. Nu har jag sagt hej då till mina fina älskade flickor och får vänta en hel månad innan jag får träffa dom igen. Jobbigt.... Men jag ska försöka att se framåt och tänka på allt roligt vi ska uppleva den närmaste månaden! Nu bär det snart iväg till Arlanda med tåg och tidigt imorgonbitti går flyget till Miami. Jag ska försöka lägga ut bilder och blogga lite när jag kan. Man vet aldrig hur internet fungerar på båten, det brukar vara dyrt och otroligt segt. Men som sagt, jag ska blogga så mycket jag kan! Ha det så bra här hemma allihop :)


2 kommentarer:

  1. Ta dig råd, ni har ju cash! :p
    Vill se vad ni gör! Stooooor Kram från Helena

    SvaraRadera
  2. trevlig och mysig resa! =)
    Annika

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar