måndag 11 april 2011

Bröllop i veckorna tre...

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig. I sommar är jag bjuden på 3 bröllop inom loppet av 3 veckor under samma månad som vår lillknodd förväntas komma till världen. Jag är jätteglad över alla tre inbjudningarna och vill självklart närvara, men hur kommer det att funka egentligen? Kommer jag att vara  nyförlöst och agera vandrande mjölkcentral, eller är jag fortfarande super höggravid och stor som en flodhäst? Snacka om klänningsångest :)

Hur som helst är det alltid roligt med bröllop och jag tillhör den kategorin som gråter hejdlöst, jag är så jäkla blödig..

Jag och Henrik firar 2år som gifta i sommar, tänk va tiden går fort! Bjuder på ett par bilder från en av de finaste dagarna i mitt liv!


 Lillskrutten var bara ett år

3 kommentarer:

  1. kul! vilka är det mer som gifter sig än Amanda?

    SvaraRadera
  2. Roligt att du visar lite bilder! Ni var sååå fina :D Och jag som tycker att vi får det hektiskt med två, jag ska nog inte klaga ;)

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder! De vette katten om inte vi har exakt likadana bröllopsklänningar. =) Iaf livet vad jag kan se. Kul!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar