torsdag 14 april 2011

Lotta goes country


Jag som varit, och fortfarande ser mig som en rocktjej kanske snart förvandlas till en countrytjej? Jag har ju en man som är en riktig countrykille. Alltså, han går inte runt med cowboyhatt och boots, men han älskar countrymusik! Så i augusti har vi nu två konserter inbokade i Stockholm samma vecka. Först Brad Paisley som inte verkar vara så stor i Sverige men är bland de största i USA, och några dagar senare ikonen Dolly Parton. Det ska bli jätteroligt och vi ska såklart se till att göra en hel del annat också de där dagarna i huvudstaden. Så kanske att jag har blivit en countrytjej till hösten? Den som lever får se, men musik är ju alltid bättre live.

Brad Paisley

Dolly Parton

3 kommentarer:

  1. Dolly Parton var jättebra när jag såg henne för några år sen. Väldigt rolig faktiskt och många välkända låtar.

    SvaraRadera
  2. Vad spännande att se och lyssna till Dolly Parton!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar