onsdag 6 april 2011

Klänningar, klänningar och mer klänningar...

 Ska man på kryssning i 21 dagar och sammanlagt vara borta i en hel månad behöver man många klänningar! Jag har jobbat hårt på shoppingen den senaste tiden, och det är ju inget jag gråter över. Jag äääälskar att shoppa! Det här är nästan alla klänningar jag köpt och jag känner mig väldigt nöjd. Det är väldigt varierande stilar och priser. Den dyraste kostade 2500:- och den billigaste 100:-! Snacka om stort spann :)

               Bilderna är väldigt dåliga och konstiga och klänningarna ser såklart mycket bättre ut på!


De som ser tråkigast ut på galgen ser bäst ut på :)
Kan ni gissa vilken som är dyrast och vilken som är billigast?

4 kommentarer:

  1. den röda me svart särp tyker jag är finast. /Tindra

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att den vita med svarta blommor på och den svarta med dragkedja är finast! /Zelda

    SvaraRadera
  3. Vad kul! Så många fina klänningar och så härlig semester du har framför dig! Åhhhhh.... Du hör hur avundsjuk jag är va?? Njut av tiden!

    SvaraRadera
  4. fina! känner igen nästan alla från mig jobb :)

    jag tycker om den längst upp till vänster. känns 50-tal plus den vita med blommor. den röda med svart skärp var oxå fin :) kram helena

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar