måndag 21 november 2011

Välkommen hem till Maria Montazami


Som många vet är jag ett stort fan av Maria Montazami. Jag tycker att hon är så himla rolig och mysig. Nu har boken kommit som jag beställde av min dotter som sålde jultidningar och den är så fin! Den kommer att få ligga framme och bara vara fin :) Men den är väldigt fin att titta inuti också, bilderna är helt fantastiska! Och som vanligt kan man inte annat än att le när man läser hennes egna formuleringar i förordet och hennes tips och råd som finns lite här och var i boken. Det finns också en hel del recept som jag blev sugen att pröva. Som helhet är boken väldigt vacker både utanpå och inuti, men jag som inte kan få nog av henne hade velat ha mer inuti! Mer text om inredning och ännu mer bilder på hemmet.

1 kommentar:

  1. Äsch då, hade glömt att du beställt den, det skulle ju bli min julklapp till dig :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar